ECサイト制作のご依頼について


ECサイト制作について


ECサイトの目的を明確にし、さまざまな企業の課題を解決する方法をご提案いたします。
ECサイトを作ることは、目的ではなく手段であるということを忘れてはいけません。目的が明確でなければ、効果的なECサイトにはなりません。
A&Sでは、制作前または運営中のECサイトの目的をお客様と一緒に考え、制作から運営までユーザーターゲットに届くためのトータルソリューション戦略をご提案いたします。

制作費用について


ECサイトの規模や用途に合わせてさまざまなプランをご用意しております。

標準販売価格(税抜)520万円、最低販売価格(税抜)30万円

本格的なブランドECサイト(オンラインショップ)の制作を承ります!

オンラインショップ機能  スマホ対応  ブログ機能  お問い合わせフォーム 

オンラインショップ機能 スマホ対応 ブログ機能 お問い合わせフォーム
お客様の商品やサービスを魅力的に紹介し、購入までの流れをスムーズにするオンラインショップ機能をご提供いたします。
管理画面から商品の登録や売上の管理などを簡単に行っていただけます。
また、スマホ対応で多くのユーザーにアクセスしていただけるようになります。
ブログ機能では、商品やサービスに関する情報やお知らせを発信していただけます。
お問い合わせフォームでは、お客様からの反応や要望を受け付けていただけます。
さらに、メルマガ発行や顧客情報の収集・管理なども可能です。
売り上げアップのためのアクセス解析や運用サポートも行っておりますので、安心して運用をスタートしていただけます。

制作実績紹介


東京を拠点に、日本全国のさまざまな業種の制作実績がございます。
様々な案件のWebサイトを制作。また、ECサイト以外にもスマホアプリ開発にも携わっています。

制作の流れ


1. お問い合わせ・ヒアリング

まずはお気軽にご相談くださいませ。
担当者がお客様のご要望や現在の状況、ご予算などについて詳しくヒアリングさせていただきます。
お客様のビジネスやお持ちのECサイトを分析の上、集客・売り上げアップなどの目的につなげる戦略的なサイト制作をめざします。

2. お見積書・ご提案書の提出

ヒアリングやアクセス解析などによる調査を元に、最適なプランをご提案させていただきます。
サイトの構成や機能などについて詳しくご説明させていただき、お打ち合わせの上で制作内容を決定します。

3. デザインのご確認

トップページや主要ページのデザインサンプルを作成させていただき、ご確認いただきます。
主要ページのデザインが確定いたしましたら、それを元にその他のページのデザインを制作させていただきます。

4. ECサイト制作

コーディングやプログラム設置など、Web上でECサイトとしての機能を制作させていただきます。
主要ページ以外のデザインは準備が出来次第、画面上でご確認いただきます。

5. ご確認・納品

作業完了後、実際に画面上でご確認いただき修正などを行った上で納品となります。
納品後の更新方法や運用についてもサポートさせていただきます。


The followings are the Company's measures for the protection of personal information.
• (1) Company's custody and management of personal information of its customers will comply with pertinent laws and regulations and other codes of practice of Japan.
• (2) Company will acquire the personal information of customers using lawful and ethical means. It will not use improper methods to acquire such information. It will give individual and public notice of its intended uses for personal information to the customers to whom such information relates. In the event that Verve Inc., needs to use such information for purposes other than those of which it has given notice, it will provide individual and public notice of the new purposes of use and obtain the customer's consent.
• (3) Company will implement appropriate measures to prevent unauthorized access to or the loss, destruction, alteration, or disclosure of customers' personal information.
• (4) In the event that it entrusts the management of personal information to an outside party, Company will execute agreements with such party to ensure the necessary protection of such information and the proper supervision of such management.
• (5) In the event that it receives a request from a customer to disclose, correct, stop the use of, or delete that customer's personal information, Company will take the appropriate action after confirming that the personal information relates to the customer in question.
• (6) Except in the following events, Company will not disclose a customer's personal information to any third party:
Where the customer agrees to such disclosure.
Where the information is disclosed in a form whereby the customer cannot be identified (for example, in the form of statistical data).
Where Company is lawfully ordered by a judicial or government authority to disclose or submit such information.
• (7)Company will review and improve its measures for the protection of personal information on an ongoing basis.
Company collects personal information from its users of the Service to the extent necessary to achieve the following purpose;
Registration for Company and/or other service accounts;
Newsletter subscriptions, referral services, and other marketing surveys and email campaigns;
Customer support;
Otherwise through use of Company’s software, mobile or online services where personal information is required for use and/or participation.
Cookies
In order to provide its customers with improved services, cookies may be used on websites maintained by Company. These cookies will not breach customer privacy. Websites where cookies are used will clearly indicate in advance the use intended for each cookie. Depending on the browser you use, you may be able to change its settings so as to inactivate the cookie function. As a consequence however you may not be able to access some or any of the services on Company’s web pages.
Links to other websites
Company accepts no liability for the personal information of customers on third party websites that are linked to websites maintained by Company.
Inquiries concerning personal information
For any inquiries or requests concerning your personal information (such as a request to Company to disclose, correct, stop the use of, delete your personal information or to notify you of the intended use of your personal information), please contact the department below for further details.
A&S Inc.
3-36-4 Honmachi, Shibuya-ku,
Tokyo 151-0071, Japan
Opening hours
10:00am - 19:00pm
Monday - Friday (public holidays excluded)
Contact: General Affair Department
Email: info@artandstrategy.co.jp
当社はIPA(独立行政法人 情報処理推進機構)が運営する「SECURITY ACTION」に賛同し、情報セキュリティ対策に取り組む二つ星企業として宣言しました。
当社ではお客様、お取り引き先様の重要な情報資産を扱っているという意識を常に持ち、今後も情報セキュリティ強化に努めて参ります。
「SECURITY ACTION」は中小企業自らが、安心・安全なIT社会を実現するために、情報処理推進機構(IPA)によって創設されました。
詳しくは「SECURITY ACTION自己宣言者」サイトをご参照ください。