ビジネス系ボードゲーム
The Leverage Gameとは?


ボードゲーム:Leverage: The Game of Business
世界に通用するリアルなビジネススキルが学べる!

The Leverage Gameは、今から20年前にアクションコーチ社が開発したビジネススキルを学ぶことができる本格派ビジネスボードゲーム「Leverage: The Game of Business」を現代風にアレンジし、オンラインゲーム化したものです。

いつでもどこでも、世界中のユーザーと対戦することが可能!
「世界に通用するリアルなビジネススキル」をゲームで学ぶことができます。

The Leverage Game
このような方におすすめ!


The Leverage Game
あなたのビジネススキルを高めます


世界経済がどんどんIT化していく近年、新型コロナウィルスの影響もあり、一般企業の中でもリモートワークやオンライン会議が主流になりつつあります。

しかし、これらの働き方は海外ではすでに当たり前のもの。

つまり、日本のビジネスにおける考え方は海外よりもずっと遅れてしまっているのが現状です。

そこで早急に必要になるのが、「海外に通用するビジネススキル」。

この変化が多い、不測の時代を駆け抜けていくためには世界で活躍できるビジネスパーソンを育てていく必要があるのです。

そこで活躍するのが、このThe Leverage Game。

このボードゲームは、世界で通用するビジネススキルを気軽に学ぶことができます。

世界70カ国で展開しているアクションコーチ社のコーチングメソッドを取り入れることで、「280以上のマーケティング戦略」「80種類以上の経営戦略」をゲームを通して身につけることが可能!

不測の事態が起こったときも対応できる、世界に通用するビジネススキルを高めます。

ビジネスゲームには、このような効果が実証されています
ビジネスボードゲームをプレイすると

といった効果があることは、世界中の研究機関で実証済み!

The Leverage Gameの概要


オンラインで4人対戦はもちろん、人数が足りなくてもAIが代理でプレイ

月間1億3,000万人ユーザーがいるSteamを通じて、世界中のユーザーと対戦!

職業シート画面

20種類の職業シート

プレイ画面

ダイスを振ってコマを進める

カード表示画面

カードの指示に従い

ルーレット画面

ルーレットを回す

オークション画面

オークションでポイントを入手

ボーナス画面

ボーナスは自由にカードが選べる

全体画面

全体画面

ランキング画面

達成度によってランキング

利用費用について


販売価格14万円(税抜)

また、制作費の1/2〜の補助金を利用することができます。
A&Sは経済産業省が実施している「IT導入支援事業」にIT導入支援事業者(IT事業者)として採択されておりますので、IT導入補助金を利用して本ITツールの購入が可能です。弊社には多数の制作実績・補助金獲得実績がございます。 まずはお気軽にお問い合わせください。

※審査結果や実績報告後の通知によっては、補助金額が上限を下回る場合がございます。予めご了承ください。

The followings are the Company's measures for the protection of personal information.
• (1) Company's custody and management of personal information of its customers will comply with pertinent laws and regulations and other codes of practice of Japan.
• (2) Company will acquire the personal information of customers using lawful and ethical means. It will not use improper methods to acquire such information. It will give individual and public notice of its intended uses for personal information to the customers to whom such information relates. In the event that Verve Inc., needs to use such information for purposes other than those of which it has given notice, it will provide individual and public notice of the new purposes of use and obtain the customer's consent.
• (3) Company will implement appropriate measures to prevent unauthorized access to or the loss, destruction, alteration, or disclosure of customers' personal information.
• (4) In the event that it entrusts the management of personal information to an outside party, Company will execute agreements with such party to ensure the necessary protection of such information and the proper supervision of such management.
• (5) In the event that it receives a request from a customer to disclose, correct, stop the use of, or delete that customer's personal information, Company will take the appropriate action after confirming that the personal information relates to the customer in question.
• (6) Except in the following events, Company will not disclose a customer's personal information to any third party:
Where the customer agrees to such disclosure.
Where the information is disclosed in a form whereby the customer cannot be identified (for example, in the form of statistical data).
Where Company is lawfully ordered by a judicial or government authority to disclose or submit such information.
• (7)Company will review and improve its measures for the protection of personal information on an ongoing basis.
Company collects personal information from its users of the Service to the extent necessary to achieve the following purpose;
Registration for Company and/or other service accounts;
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Customer support;
Otherwise through use of Company’s software, mobile or online services where personal information is required for use and/or participation.
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当社ではお客様、お取り引き先様の重要な情報資産を扱っているという意識を常に持ち、今後も情報セキュリティ強化に努めて参ります。
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